W pierwszym polskim wydaniu „Vogue Leaders” rozmawiamy z wybitnymi postaciami ze świata sztuki, biznesu, nowych technologii oraz mody.
„Wierzymy, że bohaterowie tego wydania mogą być ambasadorami nowego stylu przywództwa: bardziej empatycznego, elastycznego, odpowiedzialnego, nakierowanego na wspólnotowość. Oby ich doświadczenia stały się drogowskazem dla nas wszystkich” – pisze Kasia Jordan-Kulczyk we wstępniaku do nowego tytułu. Pierwsze polskie wydanie „Vogue Leaders” trafi do sprzedaży 14 października. Sprawdźcie, co znajdziecie w środku.
Jakich liderów potrzebujemy na trudne czasy, w których każdy dzień może przynieść kryzys: społeczny, ekonomiczny, polityczny? Odpowiedzi na to pytanie szukamy w pierwszym polskim wydaniu „Vogue Leaders”, w którym rozmawiamy z wybitnymi postaciami ze świata sztuki, biznesu, nowych technologii oraz mody.
tagi:
seriavogue,